
Nazwa strony jest podstawowym jej znakiem rozpoznawczym – o ile strona to wizytówka, a zatem narzędzie gwarantujące informacje o firmie, o tyle nazwa strony jest właśnie podstawową informacją o niej. Nierzadko buszujący w internecie nie znają danego sklepu, niemniej szukają konkretnego rodzaju produkty, czy usługi, na podstawie których wyszukują firmy, które mogą je oferować. Wpisują więc frazę w wyszukiwarkę – i jeżeli odpowiednio przemyśleliśmy, jako właściciele firmy jej nazwę – powinni bez problemów trafić właśnie na naszą witrynę. Warunek jest jeden – powinna być to nazwa adekwatna do rodzaju działalności i równocześnie łatwa, taka, która najczęściej przychodzi ludziom do głowy natychmiast.
Jeżeli szukasz równie ciekawych danych na omawiane zagadnienie, znajdziesz je na pewno po przejściu na stronę, zatem nie zwlekaj tylko kliknij tutaj.
Nazwa witryny jest w tym przypadku podstawą sukcesu.

Oczywiście istotne jest, by domena była unikatowa i przede wszystkim – jak już podkreślono – jak najwięcej mówiła o zawartości witryny. Mamy np. firmę – więc to zapewne apteka, ale to „drugs” … to może nas dodatkowo zaciekawić. Na tym właśnie polega magia domeny – ma być jak kobieta: atrakcyjna i przyciągać.